zaterdag 31 augustus 2013

Lekker slapen


Na toch zeker een uur in de voortuin te hebben liggen spelen gisteravond, was het tijd voor bed. De boef had een appeltje uit ons kleine appelboompje geplukt, nu zitten er nog maar 49 appels in, maar hij lag er zo leuk mee te spelen en ik kreeg te zien hoe mijn arm er uit zou kunnen zien als hij zo met mij zou spelen.
In zijn bench ging hij redelijk snel slapen en hij werd om 05:30 pas wakker. Hij gaf aan dat hij uit de bench wilde dus heb ik hem er uit gelaten en zijn we even naar buiten gegaan. Ik in mijn pyjama. Natuurlijk wilde hij deze keer naar het plantsoentje en niet in de voortuin dus daar liep ik dan te hopen dat ik niemand tegen zou komen.
Daarna weer naar zolder en hij is op het kleedje naast zijn bench gaan liggen en heeft daar nog lekker 1,5 liggen slapen.

Later zijn we gaan wandelen in het Twiske.
En nu...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten