zaterdag 31 augustus 2013

Stationtraining


Vandaag heb Emrys mee genomen naar het centraalstation Amsterdam.
We gingen met de pont naar de overkant. Sommige stukken heeft hij zelf gelopen en andere stukken heb ik hem gedragen.
Ondanks dat hij twee keer uitgemaakt is voor Husky en een keer voor vos, kan ik het een groot succes noemen.
Op de heenweg liep hij weer heel langzaam en nam alle indrukken in zich op, de geuren, de kleuren, de geluiden. Verwonderd als een wereldreiziger in een nog onbekend werelddeel.
Als ik stil ga staan gaat hij tussen mijn voeten zitten of hij gaat erbij liggen en valt half in slaap.
De terug weg liep hij veel sneller, niet vluchtend of zo, maar zelfverzekerder.
Eenmaal thuisgekomen dacht ik dat hij wel moe zou zijn, maar nu ligt hij lekker op een botje te knagen.
Goed gedaan Emrys! Ik ben trots op je!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten