donderdag 22 augustus 2013

Weer terug van vakantie

We zijn weer terug van een 18 daagse vakantie in ons huis in de Franse Ardenne. 

We hebben een heerlijke tijd gehad met rusten, klussen, bezoek en lekker eten.

Ik houd ook een blog bij van ons huis; een-huis-in-autruche.blogspot.com en een website Autruche.weebly.com.


In Autruche hebben we geen internet...maar...ik kan, tegen betaling van 2 euro per dag, 35 mb internet kopen via mijn iPhone. Daar kan ik net een paar keer mijn Facebook mee checken en mail binnen halen. Na 4 mooie foto's, gemaild door Johan, van Emrys, is mijn 35 mb glad op. Om de dag gunde ik mij deze luxe om zijn ontwikkeling te kunnen volgen. Het is altijd nog goedkoper dan om de dag naar Rotterdam rijden.

Hier is het beeldmateriaal dat ik in die 18 dagen ontvangen heb:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten