woensdag 4 september 2013

De hondenuitlaatplaats

Omdat Emrys gisteren wat te kort was gekomen qua energie verspilling en dat twee uur lang op ons gebotviert had, besloot ik om vandaag maar eens naar de hondenuitlaatplaats te gaan. De andere twee konden niet mee omdat mijn eigen auto bij de garage staat en er in de leenauto eigenlijk geen honden mogen. Nu kom ik met de haartjes van Emrys nog wel weg met te zeggen dat ik een mohair sjaal om had, maar met die haren van Poekie en mila, die overal doorheen gaan steken, kom ik niet weg met een smoesje, dus die moesten nog even thuis blijven.
In het park kwamen we een klein wit boxertje tegen, genaamd Molly. Ook zij was negen weken oud.
Ze hebben een half uur liggen ravotten met z'n tweeën. Dan de ene boven, dan de andere boven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten