zaterdag 29 maart 2014

Het Amsterdamse bos

Vrijdag was ik heel toevallig in het Amsterdamse bos. Ik was die ochtend toch onderweg en dacht dat het wel leuk zou zijn om daar eens te wandelen. Nou en dat was het.
Veel honden voor Emrys om zich mee te vermaken.
Onderweg kwamen we Astrid van Moorsel tegen, een onbekende voor mij, maar een hele aardige dame die fotografe bleek te zijn en met een enorme camera om haar nek op zoek was mooie shots van de honden in het bos. Daar is Emrys uiterst geschikt voor natuurlijk hahaha, mijn fotomodel.
Emrys speelde ook leuk met haar bruine poedeltje Peer. Peer kan rennen als de beste en alleen als hij stil stond kon Emrys hem lekker in zijn nek bijten.
Ze was zo aardig om mij alle foto's toe te sturen die ze van Emrys genomen had. Meer van haar werk kan je hier zien.
Een selectie van de serie:





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten